piątek, 21 marca 2014

Inspiracje: kolorystyka

Czyli ciapkę Pinteresta.








O takie albumy jeszcze proszę!















Świetny motyw z czarnymi środkami białych mebli, zastanawiam się czy nie wykorzystać tego u siebie


I trochę szarych ścian <3













A ja dzisiaj kupiłam 7,5 litra farby na ścianę i za złotówkę mi do tego dorzucili 3 litry białej ściany na sufit o takiej:


I gniazdko sobie jeszcze jedno białe kupiłam, bo mi jedno zostało na ścianie zielone i trzeba wymienić. W sumie wyszło dziś 157,59zł, ląduje w kosztach.

5 komentarzy:

  1. dzięki za inspiracje, przydadzą się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wnętrza, ale kolorystyka nie jest dla mnie. Wolę przytulne i swojskie wnętrza z lekkim, kontrolowanym chaosikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to naprawdę niezwykle zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też to intryguje niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń

Co mi się nie będzie podobało to sobie usunę, bo szanuję sobie swoje własne nerwy.