czwartek, 20 marca 2014

Pierwsze zakupy motywacyjne

Wrzucam moje pierwsze motywacyjne ikeowe zakupy, które zrobiłam w styczniu. Mogę się wreszcie trochę polansować, że kupiłam 5 kawałków kartonu za 6 złotych! :D

Ramka na zdjęcie, dwupak, 7,99zł, kupiłam 8 dwupaków, czyli razem 63,92zł



Wazonik, 1,99zł, kupiłam 3, czyli 5,97zł


Haczyki na drzwi, do zastąpienia starych, brzydkich haczyków, dwupak 9,99zł


Pojemniczki na ołówki/długopisy itp, dwupak, 7,99zł


Tealighty o zapachu lodów <3, paczuszka 36 sztuk, 9,99zł


Świeczniczki na tealighty, czteropak, 4,99zł


Segregatory kartonowe na różne pierdoły, pięciopak, 5,99zł (muszę kupić więcej)


Suma: 108,84zł, która ląduje w zakładce KOSZT, żeby mnie stamtąd straszyć :)

7 komentarzy:

  1. o! muszę sobie kupić takie wieszaki na drzwi do łazienki! jesteś moją inspiracją, bo długo dumałam, na czym będę wieszać ręczniki i szlafrok! <3

    Skazana na bluesa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo wydają się fajne i są chyba w dwóch szerokościach :) Ja tu kiedyś wrzucę zdjęcie swoich obecnych wieszaków, wyglądają tragicznie :D

      Usuń
  2. ooo a co zrobisz z gazetnikami? mi pól dnia zajęło wybranie odpowiedniej czcionki xD ale w końcu się zdecydowałam, tylko podklejanie na dwustronne kartoniki mi zajęło trochę czasu bo taśmą by słabo wyglądało. btw a te pojemniki na długopisy prawie rozjebałam, bo myślałam ze te wypukłości są przez przypadek i chciałam naprostować;( ejjjj daj znac jak zrobisz kolaż, to moze przy malowaniu przeorganizuje mój, bo kufa za tydzień chyba malujemy a mam te same ramki. boje sie trochę że kartonik na który naklejałam je na ścianę jest za mocny.
    dżizas ale esej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Segregatory chyba zostawiam czyste, nad opisaniem jeszcze będę myśleć. A kolaż to na samym końcu dopiero i jeszcze nawet nie wiem jak będzie wyglądał :P Ale następnym razem napisz kim jesteś bo teraz nie wiem komu mam dać znać :D

      Usuń
  3. Segregatorów nigdy dość :) przeszukałam wszystkie sklepy, były segregatory we wszystkich mozliwych kolorach i wzorach... oprócz białych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda, gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń

Co mi się nie będzie podobało to sobie usunę, bo szanuję sobie swoje własne nerwy.